fOrOs TemAtIcOS - .: PoRtAL EL JoYzAL :. - EL ANDEVALO .ES
Base: Disfruta de la "libertad" y comprende a aquellos miserables que pretendan molestar derramando aquí su miseria.(UM)

*
Bienvenido(a), Visitante de .:`PoRtAL EL JoYzAL´:.. Prueba a identificarte o registrarte.
Sentimos que por culpa de los robots de spam (publicidad masiva) no podamos permitir el envío de mensajes de usuarios sin registrar. De todas formas, puedes registrarte con un correo no válido siempre que lo podamos identificar como de alguien andevaleñ@ (un@dos.tres).
27 de Noviembre de 2022, 07:14:06

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

Páginas: [1]
  Imprimir  
Autor Tema: we need learn English because...  (Leído 3426 veces)
rAdiKLÑéS
Visitante
« : 16 de Octubre de 2006, 03:52:35 »

because is very important for our life...or this is the main reason that I have heard in tv.

But really, most of people don´t need English, although who knows if in a near time we must speak in English and in German...

I don´t speak or write English very well, so I´ll use this forum for to improve.

Thanks for the idea Kebruto.
kebruto
Visitante
« Respuesta #1 : 16 de Octubre de 2006, 05:19:52 »

hi, brothers!

Ok, this is a new section, it is interesting, but to write in english is heavy, so I will try it but i cannot promise nothing.

The last night I wacthed a film that is called The art of the war, and it is a good film, I learnt about the firearm and its traffic. moreover nicola cage is a wonderful actor.

i have a doubt, what are you thinking now? Can you write it for me?

thankiu you.
Anonymous
Visitante
« Respuesta #2 : 16 de Octubre de 2006, 05:53:28 »

sorry? The art of the war...I think that the real name of the film is Lord of War.

What do you say about?
kebruto
Visitante
« Respuesta #3 : 16 de Octubre de 2006, 07:36:23 »

without sorry, I was mistaken, I confused it with other films that is called el arte de la guerra in spain, and this is el señor de la guerra.

thanks by correct me.

do somebody know anything about 300?, it is title of one film.

ciao.
caster
Visitante
« Respuesta #4 : 18 de Octubre de 2006, 01:09:58 »

Hi, Small bucks.  I need learn Esperanto so, we must  create a forum to speak esperanto.

I´m going to commit a heap of mistakes writing in English so you must be patience with me.

good bye...
caster
Visitante
« Respuesta #5 : 18 de Octubre de 2006, 01:10:36 »

Pero peazo de cab&%$%!% hablad de cine en el subforo correpondiente por que si no ,yo entrare aqui y me pondre a hablar in Spanish, you understand me, well , because if you don´t this, I will get furious very much.
Páginas: [1]
  Imprimir  

Ir a:  

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

XHTML 1.0 válido! CSS válido! Dilber MC Theme by HarzeM © 2003, 2008 .:PoRtAL EL JoYzAL:.